Jag vill flyga iväg....

Jag fick ett jäte fint sms av min vän Pernilla.
Tack gumman, det behövdes verkligen och jag fick mig en tankeställare=)

Livet är inte en dans på rosor jämt, tyvärr!
Jag önska jag kunde flyga ibland, flyga bort från allt.
Jag känner att min kropp är helt slut, mitt huvud är fullt, mina ögon vill gråta..
Jag vill inte vara ensam, och jag försöker att göra saker jämt, varje dag.
Och oftast lyckas jag, vilket kanske inte är jätte bra nu.
Jag skulle behöva vila, ta det lugnt, och låta tankarna komma, och tårarna
rinna tills dom tar slut, men jag vill inte känna känslorna lr smärta.
Jag vill inte det, jag flyr från det .....


Vi får se vad som händer imorn, kanske ska försöka ha en lugn och
härlig dag med kanske god frukost, promenad, krypa ner i sängen o läsa lite,
jaa, det finns ju lite möjligheter=)
Hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0