Jag är piggelin.


Vaknade vid halv 3  idag... heeelt död.
´Men nu är ja pigg, Henrik lagar mat just nu, mummss..
Sitter just nu med Jonte i telefon, pratat typ i 1 timma snart=)
Vi måste ses snart jonte boy..

Jag saknar min Elin grymt mkt, har faan inte setts
på hela helgen, har ju jobbat hela helgen..
Vet inte när vi ska ses, jag jobbar ju tre nätter till i veckan.
Jag är ju ledig imorn, men då kunde hon inte.
Men lilla gumman jag måste ses imorn,you know...
Ska försöka få in mamma till stan imorn, m¨åste ge henne lite saker nämligen!

Well, ikväll ska jag och HEnrik på bio, kände att jag va tvungen
o göra ngt, Elin o Leiti ska oxå på bio...

Nu ska jag ut o röka sen prata vidare med Jonte så have a nice day.

Kommentarer
Postat av: amanda

va fin bild! dina naglar e grymt fna :)

2009-03-03 @ 19:17:48
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0