Jag är lycklig med dig.....



Sken som gällde Elin mig o Mattis, saken som vi skulle fixa häromdagen
gick jätte bra, så det känns jätte skönt. <3
Slipper vi tänka på det över helgen..

Igår kväll fick jag ett sms av min älskade pojkvän, frågade om jag var sugen o gå till Wasa...
Jag var lite off på det, men jag gjorde iordning mig o gick över till Tyren där Henrik oxå var...
Vi drack shots o drack cider... Jätte trevligt var det allt ;-)
Sen drog vi vidare hem till Jonte, han hade laddat upp med chips o dipp,
vilket jag älskar, CHIPS O JAG GÅR SUPER BRA IHOP...=)
Vi hade jätte roligt, verkligen...
Senare så gick vi ner till Wasa, rätt mkt folk var det oxå..
Jag brukar inte hålla till på Wasa men det va jätte roligt faktiskt...
Men det kan ju har vart för att jag dansade med min älskling nästan hela tiden ;-)
Jag hade jätte roligt med dig min älskling=)
träffade även en gammal tjejkompis, inte varje dag direkt.... Kul o se dig iaf..=)
Sen åkte vi hem, jag är glad att jag följde med...

Nu ska jag jobba, imorn åker vi till Stockholm o går på färjan=)
Wiiihooo, såå roligt det ska bli...Lääängtar!

*Jag hittade en jätte söt klänning på Gina Tricot idag, 149kr bara=)
Blommig o jäääätte söööt!
Kommer passa utmärkt till sommarn, o två andra plagg som jag vill ha..
Såg även mkt annat.... Men jag får ta en shoppning runda när jag kommer hem
efter helgen.... *

Love!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0