Heeej dääär!


Jobbade natt igår så har sovit hela dagen typ, jobbar natt idag oxå..
Det enda jag har gjort är, pysslat lite hemma, gick en långpromenad till pappa..
Men imorn ska jag till stan o köpa lite saker, o träffa Elin...
Ska även säga upp min lägenhet imorn och göra en adressändring.
Ska försöka hinna med en promenad oxå, men det beror på hur trött jag är..
Ska nämligen träffa Elin rätt tidigt så hinner inte gå o lägga mig.

Guuud vad jag saknar min älskling, hoppas dagarna går fort nu...
Veckan var helt underbar när han va ledig nästan varje dag...
Jag älskar o umgås med honom, min glädjespridare=)


Mennee hörs imorn då!

Kommentarer
Postat av: amanda

allt är bra! saknar dig sjukt massa:( puss

2009-03-30 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0