Fin besök =)


Heeej...
Jag har faktiskt haft en rätt lugn dag.
Träffade Nathali nere på stan i en timma typ, sen åkte jag hem,
och somnade i soffan o såg vänner avsnitt...
Sen vid lite över fyra kom pappa o hämta mig, så laagade vi mat
hemma hos honom =) Inte lite mat han gav mig o Nattis heller , uhh behöver inte
äta på en vecka känns de som..

Nu är jag hemma hos älsklingen min, snart kommer Jonte hit
och Elin kanske skulle komma förbi oxå...
Alltid kul o umgås lite, som vi sällan gör =) hahaha!
Love you!

Jag älskar mina nya skor jag köpte igår, ska visa dom nån dag men
inte nu iaf, mina älskade klackisar <3

Sen ska jag bara ligga i soffan o äta CHIPS =)
Puss o heeeej!

SMILE AND BE HAPPY....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0