....Det va ju ett tag sen....


Jag har jobbat en hel del nätter nu och när jag har
haft lediga stunder har jag försökt tillbringa dom
med mina söta vänner o min underbara pojkvän =)
Dessutom fungerade inte internet på nån dag...
Jävla mupp som har kommenterat ELins blogg då?!?!


Imorn ska jag träffa Elin, prata lite om saker oting som händer..
Känns som om det bara händer massor skit saker jämt.
Men snart så händer det ju lite roliga saker oxå, men det är
svårt o se det när allt trist kommer hela tiden!

Idag hade jag ju hellre stannat hemma med Henrik...
Det hade vart så mkt skönare, men jag får ju krypa upp i hans famn imorn kväll.. =)
Men om några timmar kommer min underbara pappa och hämtar mig från jobbet
och skjutsar hem mig, Såååå snällt, Min pappa ställer upp jämt!
Jag älskar dig Pappiiii.... I veckan ska du nog få laga något gott o äta till mig =)
Känns som om det är dags snart, hihhihi!

Weelllll, sov gott alla ni som kan!
Puss o heeeej!

Jag vill hem o mysa................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0