Det finns ilska...


Jaa det vill ajg lova att jag har en heldel ilska inom mig som bara är där och
kommer i fel lägen, jag blir jätte arg på hela skiten..
Varför just jag, jag var väldigt ung o lätt o lura, men det visade sig
att det ändå inte gick o lura mig fullt ut, men varfööööör gjorde jag inte ett avslut?!
Nee utan nu ska jag få dras med detta jävla skit o reda ut det på mitt sätt, det
gäller bara att mina närmaste orkar med mig oxå..
Jag har kommit en bra bit, men det är nog en bra bit kvar, o det stör mig..
Lite kommer alltid sitta o i vissa situationer så blir allt hel fel.. Jag vill det inte
egentligen utan jag vill kanske helt tvärtom, men jaa det är väl bara o stå ut o försöka jobba på det o
se till så det ändras.. Men tyvärr så råkar ju mina närmaste ut för skiten...
Jag älskar mina närmaste vänner ngt sjukt mkt, det finns inte ord!
Och min pojkvän är nog världens bästa tror jag... Iaf enligt mig!
Sakanr dig Henrik väääldigt mkt just nuu...

Idag har jag jobbat, sen möte jag upp mamma o nathalie på stan..
Vi kollade runt, sen gick vi o byte bank till mig, så nu är det äntligen fixat...
Handelsbanken har världens sämsta data sytem så nu är det borta o avslutat..
Nu ska jag bara vänta på mitt nya kort från swedbank.

Nu är jag mätt o behöver inte äta på en vecka, har ätit tacos för 10 pers känns de som =)
Nu ska mamma,  jag o hasse ta oss ett glas vin, sen är soffan bokad inför kvällen =)
Hörs...Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0