Buhuuuuuuuu !


Jag ,Pappa o Nathalie hade just ett samtal om Perttu...
Ja, det va så att min vän ELin hörde en tjeje som snackade skit om Nathalie idag.
Hahah, mupp! Men aa då sa jag såäre o vara en Perttu!
Såäre faktiskt, säger man Perttu är det alltid nån som vet om nån
Perttu, och när jag går in på en toalett på Otten säger folk, där är ju
Stephanie Perttu, hon som har gjort det o det..
I  don´t giva a fuck men jag fattar inte vad folks problem är?! Tell me!
Skriver jag ngt på bloggen om att jag vill bli smalare lr om jag ska träna ,
lr att jag aldrig känt mig så älskad som jag gör med Henrik så
ska alltid nån kommentera att vaddå du är ju skjukt smal, du har ju
ätstörningar, varför ska du träna du är ju redan smal.
Men vet ni, jag kan äta ett äpple om dagen om jag vill sen skiter jag fullständigt i vad ni säger!
Hahah, Well idag har jag ätit ett russin och jag höll på o dö av att jag vart så mätt!?!?!?!?!!!!


Guuuud vad jag lääängtar tills vi drar på kryssning.. SÅ kul!
JOnte o ELin kommer till haga snart =)
Ha en bra dag, pusss o bajs...


Kommentarer
Postat av: My

Folk bör lära sig att bara bry sig om sig själva ist för att gå och snacka skit om någon annan..men tyvärr så verkar inte många i denna stad ha så mkt liv, så dom måste snacka skit om oss skönheter ;) .hehe. avundsjuka: JA!

Kram

2009-03-09 @ 12:19:03
URL: http://metrobloggen.se/mynameismy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0