Borta bra men hemma bäst..

Hooomee...
Nu så, nu är vi hemma igen, lr vi kom hem runt ett...
Vi har haft en väldigt rolig o trevlig resa med väldigt mkt skratt..
Vi hade ju äv en en heldag i Helsinfors, riktigt vinterland var det där,
det snöa som faaan o blåste, men det hindrade inte oss för att gå till stan o
kolla läget, även fasst vi var lite små sega o lite bakis... Vi var typ i tusen butiker =) haha....
Jag hittade en väldit bra sko butik, japppp... jag fick med mig ett par hem =)
Hittade väldigt mkt fint där, men lite utav det finns även hemma...
Jag köpte även en parfym på båten, Britney Spears parfym som jag har suktat efter..
Jag älskar parfymen jag hade men den påminner om gammla minnen..
Så det blev en ny lukt för mig.... Jag älskar den så  den får bli nya steffi lukten<3
Vi handlade även godis o alkohol på båten som fick följa med hem =)
Precis när vi har klivit på båten, skålade vi med en varsin cider o öl=)

Lite senare med ännu lite mera alkohol;) när vi gjort oss lite fina=)

En glad Kimiz o min bror...


henrik o jag....

Nathalie o jag är lite små fulla här =) tihiii

Myssspys blev det oxå...JAG ÄLSKAR DIG MIN FINASTE...

Henrik, pappa, jacke nathalie o jag påväg till stan i
Finland, skapligt snöoväder... Kimiz o Mattias stannade på båten..


Nathalie o jag på stan=)

Mina bästa killar hade väldigt roligt ihop=) /pappa o Älsklingen)

Mina underbara skor , min kärlek till skor är obeskrivlig=)
Jag älskar dom här skorna.... Vad tycker ni????



Tack världens bästa pappa för en rolig o trevlig resa..
Tack att du bjöd med alla oss, jag älskar dig pappiiii..
Du är världens bästa pappa=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en super rolig resa syrran ! :)

Jag älskar dig <3<3

2009-03-29 @ 18:26:04
URL: http://myzit.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ssööööt du är gumman:) läckra skor hihih när ska vi seees?:(

2009-03-29 @ 21:14:54
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0