Den äckligaste cidern nånsin!

Vilket väder vaaa?! Meee like!
Igår blev det o dricka lite, gottttttttttt!! =)
Jag åkte ner till Deli o träffa Elin en sväng, vi satt o drack lite
cider o annat, vad faaaaan äre för jävla cider dom har börja sälja?
Vart är päroncidern? Den jag fick igår smaka HELVETE! Fyfaaan..
Det va inte OKEJ! Men det va roligt att träffa min lilla Elin, saknar dig!

Jag och min fru Elin ;-) Oh yesss!
Vi älskar varandra, vi gör allt tillsammans, då menar jag allt, haha!

Jag igår!

X-Cider är jävligt gott, o jag är såååå söt som vanligt ;-)

Pussss påer!





Kommentarer
Postat av: amanda

hade ni kul igår ? :) jag kom inte ens ut ur huset.. fan va fortfarande asförkyld:( ja jobabr till halv 5 varje dag iv ekcn gumman så efter det någon dag kan vi es när du kan <3

2009-06-21 @ 18:57:53
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0