Jag är såå barnsligt kääääääääär!

Vilket helt undebar dag det har varit... Och dessutom sol idag.. Great
Jag lämnade mina nycklar idag, nu ska det inte vara ngt mer. SKÖNT!
Sen blev det stan med Elin Nathalie, sen blev det fikapå fräcka..
Och jag tog min älsklings kaffe latte med mint o chocklad smak!

Lillsyster, Sötis!

Så glad var jag när jag lämna nycklarna, Äntligen..
Jaaaag älskar att bo med Henrik o jag är sååå barnsligt käär!

Senare på dagen tog jag o Nathalie en varsin liten chicken kebab  i solen!

Nu blir det dusch efetr en lång promenad hem,vilket var sköönt.!
Ha en bra kväll, kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: ❤ Creamie ❤

Härligt ni ser ut att ha det! ;D

Vad ska du göra imorgon då?

2009-06-16 @ 20:52:10
URL: http://creamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0