Nationaldag...

Heeeeiii heeeeii...
Igår åkte jag o Henrik till Kimiz o Mattias land och hade trevligt..
Vi köpte med oss lite gott sen tog vi med oss vin o öl..
Mkt prat o mys, dom stunderna ska man ta vara på..
Imorse var alla vi ute på en långpromenad i skogen efter frukosten...
Nästa gång vi åker dit ska jag gå det där varvet igen, jätte mysigt spår!
Jag tycker om dig min Kimiz, alltid lika roligt att prata med dig om saker. =)
Lite godis köpte vi med oss =)

Mattias o Henrik innan promenixen.


Idag har jag o Henrik vart nere på stan en sväng o kolla läget 
Sen åkte vi till Media Markt o kolla på  en mobil till mig.
Jätte fin, jag vill verkligen ha den, nån som vill köpa den till mig?!
Nu snart ska vi äta mat, jammmiii.. hungri som ett djur.
Vet ni hur bra jag har det tillsammmans med Henrik?!?!
Helt underbart har vi det tillsammans, jag älskar dig gubben...


I love min tunika som jag har på mig idag, läckerbit!

Jag är lycklig,kär,glad,pirrig,rolig,energisk och allt på samma gång!
Yes that´s me right now!

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Puss på dig vad gullig du är! Tycker det var väldigt trevligt att ni kom hit. Skönt att få prata av sig lite! Det är bestämt nu, det blir stoooor party här midsommar, så boka in det :D Puss min baby..<3

2009-06-06 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0