Today!

Guuuuuud äntligen är det onsdag...
Imorse vaknade jag rätt tidigt, var ute o gick en timma, vilketvar jätte härligt för
solen var framme oxå, vilket den har vart hela dagen =)

Ikväll när jag slutar så får jag äntligen träffa min Henrik =)
Vi ska göra ngt mysigt ihop, om allt går som vi vill, vilket jag hoppas!
*Hooopppppasss*

Meeeenee puss påer så länge sötnosar ;-)

Jag svävar fram på moln, jag är så lycklig..
Jag vet att jag tjatar om det men jag kan inte rååå för ju, för jag
är verkligen så glad o kääääär!
Jag har världens finaste kille som älskar mig för den jag är!
Det bästa som finns på denna jord är o bli älskad utav honom..
Jag älskar o leva med honom vid min sida, jag är lyckligt lottad!
And i love it!
Tänk att äkta kärlek kom till mig tillslut


Kommentarer
Postat av: AMANDA

är man lycklig har man all jävla rätt att visa det! :)

2009-06-17 @ 16:30:01
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie =o)

Efter allt så är du värd att vara lycklig.

Det märks så väl när man ser och träffar dig att du är lycklig och har det toppen ...

Höra av dig när du vill ses..

2009-06-17 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0