Mysdag på hög nivå <3

Nu har jag o Henrik kommit hem från en jätte lång promenad..
Vi gick hur länge och hur långt som helst...
Men det är ju bara bra, dessutom älskar jag o vara ute o gå...

Vi har bakat idag, Det ska vi provsmaka snart..
Två st chocklad kakor typ..
En med Daimkulor o en med nötter och ljus chocklad i =)
Fatta gott va!
Nu blir det bara mys o mera mys!


Imorn på morgonen ska jag först ut o gå.
Sen ska jag träffa min pappa o fixa lite saker, får se när det blir.
Innan ska jag kanske till stan o hitta ngt att ha tills kvällen.
Om det nu blir utgång, om nu alla vill med, vore tråkigt annars!
Nu ska jag ringa min syrra...
Men ni gullepluttar vi hörs ju imorgon =)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för det vackra smset! du anar inte hur rörd jag blev, fyfan det värmde i mitt hjärta otrloligt mkt! tack du är underbaraste <3<3

2009-06-04 @ 21:20:36
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin zanna

Jag kankse ska med Nathalie ut imorgon :P :) Hörde att du också kanske skulle ddet , trevligt !

Kram

2009-06-04 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0