Lovely day....

Guue va skönt det är att vara hemma en kväll o ta det lite lugnt!
Jag var o fixade till mina naglar idag ju, inga lösnaglar inte, utan lite förstärkning o
manikyr o lite dekoration, kan visa blid imorn ! Jag bara älskar dom.
Jag tycker det är fräscht med fina o vårdade händer/nalglar..
Jag har alrig varit en nagelbitare, det är inge för mig, jag har alltid
tagit hand om mina händer/naglar! det va riktigt härligt där.
Fick kaffe latte o lite kakor medans hon höll på, niiiiiiice, lite små vardagslyx =)
Men en söt flicka som jag måste ju få lite ompyssling ibland ;-)


Nu ikväll har älsklingen o jag vart på promenad, nu har vi gjort milkshake...
Sååå äckligt gott, vi köpte en jätte fin mixer häromdagen, så nu kan jag göra mina
smoothies, vilket jag älskar o skulle kunna leva på...  


Jeeeyyyy, såå jävla gottigt!
Jaa nu ska jag mysa vidare här.
Ledig imorn, får se vad som sker, åka o bada kanske?!
Lite senare sen ska jag träffa Elin på trägårn en sväng.
Mysigare o sitta där på kvällen än på fräcka frökens, så det blir det nog!
 

Kommentarer
Postat av: amanda manda

ååå mums ja väntar fortfarande på inbjudan ;) när ska vi ses gumman? me and u till trädgårn?:D VILL SE NAGLARNA hihihihi <3



MISS U

2009-06-30 @ 16:44:43
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0