Jag är sjukligt kär i skor, jag erkänner!!!

Fan vad nice det är med sol och sommar!
Jag älskar sommaren, tänk om det kunde vara året runt...
Kan det bli bättre? Sommaren är här, jag är kär o galen i min Henrik...
Är det inte det bästa som finns? Att vara kär, hiihhii lovely!
Underbara känsla!

Jaaa ni, ibland är det jobbigt att älska skor så mkt som jag gör..
Jag får aldrig nog, jag älskar High Heels! I do... Verkligen! Sjuuuuukt mkt.
Jag har kollat på ett par klackisar rätt länge nu, är riktigt sugen på dom nu..
Kanske införskaffa imorn?! tiiihii!
Men säg inte det till nån, blir ett *jävla* liv då,hihiih! (Behöver du verkligen mer skor Steffi??)
--- Yesss!

Sccchhhhh!
Snart ska vi äta, men nu ska jag sätta mig på balkongen en stund igen.
Vi har varit ute o gått endel idag... Mys!
Imorn bitti blir det powerwalk med Kimiz , vi ska mötas klockan 10.00!
Lääängtar!

Här är en fin bild på Henrik o Stefan på promenad vid strömmen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0