Jag är en pyssel-flicka...

Nu har jag skickat efter massssor bilder och jag
behöver bara betala 29kr för 98st bilder, NICE!
Jag älskar ju att pyssla så nu kommer jag få ngt att göra när det tex
regnar oså. Jag älskar att pyssla med foto album o klippa o klistra, Love it!
Jag ska skicka efter mer o beställningen blir bra, o korten blir bra.
Det ska bli roligt att se...
Ska köpa fotoalbum imorn, ska ha speciellt, jag har ett sen innan.
Ett sånt man får klistra in bilder själv, tycker det blir mer personligt o fint.
Så kan man skriva o måla i oxå, så blir det väldigt gulligt! JAg längtar tills jag får börja pyssla...

Nu ska jag ta en cigg, ikväll blir det bio-time, myspys!
Jag har den finaste killen i världen...



Puss puss,vi hörs sen kanske... I know you love me, soo sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0