Igår var det en Superduper kväll!

Gokväll....
Jag är sjuukt trött. Helt död med andra ord!
Det ska bli så skönt o komma hem ikväll när jag slutar o duscha o bara vara.
*Läängtaaaar* Igår gick jag o Pillan till Trädgårn, jonte var även med en stund.
Vi hade jätte trevligt, Min älskling dök upp där bland folkmassan oxå=)
Kvällen blev superlyckad o rolig! Visar lite bilder kanske, fast en annan dag!

Jobbar hela dagen imorn oxå så ikväll blir det bara lungt för min del.
Nu ska jag styra lite här, men hoppas ni har det bra i värmen.

( Jag har fixat tid till mina naglar nu) Längtar längtar! Happy happy meeee!


Detta skulle vara jätte gott just nu, lr mina natur chips skulle vara ännu godare.
Men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0