Hej mina små lovers !

Idag har jag firat min mamma... (Kunde inte igår)
Men vi åkte iaf till smultronstället, satt o åt jätte stora o goda glassar i solen..
Vi höll på o smälta bort. =)
Sen gick vi upp för berget, jobbigt men det va bara o kämpa.. Vi satt däruppe o prata
om allt o inget!
Sen gick vi en sväng i de små butikerna o handlade lite smått o gott...
Sen blev det kaffe o bulle på det, riktigt mysigt!
Ibland måste man skämma bort sin mamma lite!
JAg älskar min mamma, vi är som bästisar, vi pratar om allt ♥

Nu har Henrik o jag kommit hem från folkparken, vi har legat o stekt oss lite..
Sjukt varmt men sjukt mysigt.. Miiiiinnnn myyyyys!

Vi hörs rååå!
Puss påer alla hjärtegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0