Blubb blubb bluuuuuuuubb!

Pappa, jag saknar dig, kan vi inte ses snart?!!!
Du är världens bästa pappa.


Segt det var o gå upp imorse, jag hjade velat ligga kvar hos Henrik men nope!
Jag gick en extra lång runda när jag var på väg till jobbet... Det va mkt varmare ute
då än vad det är nu, fyfaaan, kanske blåser bort idag... You never know?!

Igår kväll när Henrik kom hem så blev det en tripp till Stavsjö.
Sorligt att huset är sålt, jag har ju lixom växt upp där ju, känns skumt!
Vi köpte med oss bullar o lite kakor! Jammiiii, goda kakor kan jag lova!
Men dock inte så nyttiga tyvärr! Men synda får man ju ibland ;-)
När jag slutar så går jag runt strömmen hem, det ska bli skönt....
Jag skulle vilja åka ner på stan en sväng idag lr till MAXI...
Men vi får se vad det blir av denna dag,?!?!

Blubb blubb ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0