Baksmällan

Henrik o jag var på bio igår, vi såg Baksmällan, hahah fyfaaan va bra!
Ni som ska se den....go for it, sjukt rolig film.
Jag älskar att gå på bio, jag tycker det är jätte mysigt...
Det bästa är en mysig middag nånstanns med mysigt sällskap o sen köpa massor godis o
popcorn så man blir äckligt mätt, det hör ju lixom till =) 
Det är väldigt mysigt....!

Jag älskar mys!

Men jag är ju en väldigt mysig flicka....
---------------------------------------------------
Nu har jag slutat jobba, sitter på jobbet fortfarande, ska dra mig ner mot stan.
Vänta på att min lille vän ska höra av sig o vakna, sen kanske det blir badhuset.
Om jag hinner så ska jag träffa Nathalie oxå, vi får seeeeeeee!
Meene, ha en bra dag i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0