Åhhhh vad jag älskar att provocera!

Endel av er hatar mig för att ni älskar mig..
Men jag älskar att provocera er mina lovers !!

Ehhhh ja .... ! Sweeet huuhh?


Jaaa, nu måste jag iaf börja packa inför helgen, kläder är ju ett stort bekymmer..
Faaaan svårt... Tyverr blir det inga klackisar imorn=( vi ska ju vara oå landet o festa!
Men vaa faaan jag är ju snygg ändå, allt kär ju en skönhet som ni vet!
Men men det är ju lixom så att jag får göra iorning mig på jobbet imorn eftersom
vi åker direkt efter jag har slutat, så därför är kläder ett problem, tänk om jag ångrar mig imorn
o vill ha ngt annat på mig, men aa vilket jävla problem vaa?!
Men jaa, jag måste packa allt annat nu... Allt ska vara klart innan jag går o myser
i sängen med min underbara pojkvän..

Godnatt påer, Love love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0