11/6

Godmorgon. på er.
Vaknade av en dröm som jag inte ville drömma..
Fyfaaan....Vaknade vid åtta o skulle ut o gå, men neee
mitt huvud dunkar o jag känner mig inge bra alls! FAan!
Så jag la mig igen o låg tills klockan var halv tio, mår bajs!
Jag låg i sängen o tänkte på förra året, vilket jävla år...
Det finns stunder som jag bara kan ligga o skratta åt hur länge som helst..=)
Jag saknar faktiskt endel stunder, det kan jag inte komma ifrån.
Jämt när jag är lite små sjuk så kommer allt, jag gråter, skrattar på en gång.
Jag vill bara få ett slut, skiter i vilket men bara det slutar.!!!!!

Idag tar Jacke studenten =) ( Syrrans kille )
Ska bli kul o se utspringet ... hahaa faan känns som de va igår vi stog där =)
Tiden går, ibland kanske för fort?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tog dej tid och kom dit=) Fan va ja saknar Natkalie :(

2009-06-14 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0