Underbara tider..

Elin o jag har vart vänner i 10år, förstår ni hur mkt vi har gått igenom med varandra?
Typ allt!
Både dåliga o undebara tider, vi kan ibland nästan känna varandras känslor!
För ett år sen trodde folk att vi var tillsammans?! Ehh haha!
Vi både pussar o kramar o myser med varandra..
Men så är vi, vi har en väldig fin relation, som aldrig kommer dö!
I sommar så har jag jobbat så långa pass så jag har inte haft så mkt
tid över, men imorn så då ska vi fika innan jag börjar jobba!
Ska bli mysigt, vi får ta igen all tid vi ha missat efter sommaren, då
ska vi ses flera ggr i veckan bara så du vet baby!=)
You know, som det brukar vara...

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0