Underbar helg....

Ni ska bara veta hur underbart jag har haft det i helgen...

Igår kväll blev det Räkor,bröd o vitt vin - Glass o jordgubbar.
Lovely...
Vi åkte ner till trägårn o satt o myste, Amanda kom förbi vilket var jätte kul..
Det kom även massor vänner till Henrik... Det var väldigt trevligt..
Jag har världens finaste o underbaraste pojkvän som ni vet..

Nu ska jag ta en cigg o sen fixa till mig lite...
Förresten så har jag köpt Björn Axén Volumaster för ett tag sen..
Så underbar, sen har jag långt  hår så det blir så fin volym...
You-Love-Me----I-Love-Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihi det va jättemysigt att träffas:) hade ni kul sen?

2009-07-05 @ 20:00:28
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0