ToRsDaG

Vilken dag...
Jag gick en power-walk imorse när jag vaknade, sjuuukt varmt!
Kan lova att duschen efter var gudomligt skön!
Sen kom även Elin förbi och drack lite kaffe med mig innan jobbet..
Roligt att du kom gummsiiii......
Klockan halv ett gick jag till jobbet, nu är jag äntligen hemma igen.
Imorn jobbar jag bara  några timmar på morgonen, sen är jag ledig hela helgen..Fucking great!
Det ska bli så skönt, faktiskt!

Imorn får vi se vad som sker, kanske en lite mysig fika med Elin
efter jobbet?!?!...
Ska även kolla in i lite butiker imorn,om jag orkar  =)

Men ha det bra.. Hörs!
Nu ska jag mysa med min undebara älskling.

Mennn kolla vilken sötnos vaa?! ;-)





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta o ses med mig ;) PUSSSSSSS! frstn ska du till trädgårn immorn kväll? smsa mig ifall du är där.ja ska ändå dit så ja får tillfälle o prata lite o säga hej! <3

2009-07-02 @ 22:45:54
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0