Nu sååååå.....

Nu har jag bestämmt mig...
Jag tycker inte om Sol o Motion så mkt, det verkar så
ahh överdrivet där, älskar o sola där men nee inte träna...
Men jag älskade Friskis o svettis! Perfekt för mig..
Passen va så jävla roliga oxå...
Och jag älskar ju att skutta runt o röra på mig..
Så jag köper ett halvårs kort i Augusti på Friskis, just nu få¨r jag nöja mig med mina promenader =)
Men jag lääängtar redan.. Det ska bli jävligt kul..

Alla i våran familj ahr alltid tränat lr hållt på med ngt..
eftersom pappa är/var fotbolls tränare så har alla vi barn spelat fotboll.
Några innebandy osv... Så det håller i sig..
Jag älskar fortfarande att hålla på med ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0