Lever jag ?!

Jag är sjukt trött efter dagen, men det är nog inget mot vad jag
kommer vara efter denna jobb helg! Shit the same, nu till annat!



Jag vill börja träna igen, jag har nog lite kvar på mitt Friskis kort
men vi får se, nu i sommar så kommer jag nog bara fortsätta med mina älskade
powerwalk´s, och efter sommaren oxå såklart!
Men jag har värsta suget till att börja träna, Pillan vill att jag ska börja med
henne, men vet inte vad jag tycker om sol o motion, men kanske ska pröva deras pass
med henne iaf, testa kan jag ju alltid göra....
Vi får väl se, det blir inte förens slutet på sommaren som det kanske blir aktuellt!




Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj!

Såg att du funderade på sol & motion...Kör inte där, de blåste ju både mig och elin..Speciellt nu när jag har anmält dem till Konsumentverket. Ta hand om dig:)

2009-07-11 @ 18:27:08
URL: http://friiidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0