Tisdag!

Igår hade jag en rätt bra dag, hann med att träffa rätt många.
Jag spenderade min dag på stan o åt lunch,fikade, sista fikan
var med lilla Jonte gubben och Pillan..Vilket var mysigt o trevligt!
Prövade masssor kläder på stan igår, men jag tycker att det som finns nu inte
är så mkt att ha, det finns lite tröjor o tunikor, men ahhee!
Jag hittade en sport bh och träningsleggings och ett som jag ska investera i snarast!
Tänkte börja med ett pass nästa vecka, eftersom jag har några ggr kvar på mitt kort.
Så ska använda upp de sista nu innan jag köper halvårskortet!



Min älskling, tryggheten du ger mig är oslagbar.
Du lyssnar o förstår mig.
Du älskar mig för den jag är 
Du känner mig ut o in
Du är den jag har  högst förtroendet till
Du gör så jag jämt ler
Du är den som gör att jag mår bra
Du är den som får mig att vara lyckligast i världen
Du är den som alltid tröstar och stöttar mig
Du är den finaste människan jag vet
Du är den som jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0