Jobb, Pernilla,Trägårn...

......Japp, det va dagen igår lr rättare sagt kvällen, slutade vid sju så
bytte om till min fina nya Tunika,sen gick jag ner till Pillan..
Mötte även min lilla Amandis på vägen, Komiskt! =)
Det blev gott vin o mys, sen till Trägårn, där vi hade så jävla roligt!
Haha, men där sätter vi punkt. =)
Tyvärr tog jag inte med mig kameran, too bad!
Men imorse var jag pigg, men hade gärna sovit, men det gick ju inte..
Tog min promenad till jobbet o det va skit fint väder, men nu rååååå? Fuck it ..

Snart är min jobb helg + måndag över bara hålla ut, jag läängtar så mkt tills
Torsdag då vi drar till Danmark, Jeeeeiiiij!... Happy happy....

Jag älskar dig mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Tjejen !

det va roligt att träffa dig igår på trägårn.

Hoppas ni fick det roligt sen .



Puss o varma kramar// Sophie

2009-07-11 @ 17:46:34
Postat av: Ida . Mickes lillasyster =D

Hej Stephi..

Det va länge sen, när kommer du och hälsar på?

Var har du köpt de dära leopard ballerina skorna?

Tacksam för svar.=)

*BTW du har fin ögonfärg, vad använder du för mascara?

2009-07-11 @ 17:52:38
Postat av: Stephanie

Sophie: Ja tack desamma, vi hade en skit rolig kväll, verkligen minnesvärd!!!



Ida: Hej, mm det va ett tack sen ju, hoppas du o resten mår bra, jag får väl ta mig i kragen o komma till er snart:) Dom har jag köpt på H&M.

Jag anväder just nu: Maxfactor Masterpiec Volume & Definition.*/S*

2009-07-11 @ 21:31:31
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0