I- LOVE- MYSELF- DAY

Visste ni att jag verligen älskar frukt...?!

Jordgubbar är en av mina favvo fruktisar..


Mitt andra nya super öta linne, båda från BikBok rean..!

Jag längtar tills vi åker till Danmark, jag älskar Danmark, visste ni att jag ville
flytta dit när jag var yngre,??Jag skulle nog inte ha ngt emot det nu heller ,jag trivs i Köpenhamn ..
Jag hoppas inget kommer ivägen nu... Då blir jag ledsen i ögat!

( Jag Älskar/Beroende Av Skor Som Ni Vet, Jag Vill Till Stockholm O Shoppa Skor!)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fint linne! assött^^

2009-07-06 @ 12:18:56
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Damn Hot!

2009-07-06 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0