Hey -There -Sugar -Baby


Vilken bra fast ändå lång dag det har vart idag..
Imorse gick jag runt strömmen innan jag börja jobba, synd att man inte alltid
börjar tio, då skulle jag gå varje dag, det skulle va nice!
Sen på min timmas rast gick jag ett varv till... =*)
Men dagen har ändå vart lite lång,men det är väl för jag läntar så mkt tills imorn natt.
Det ska bli så j*vla skönt o komma från Norrköping ett tag, se ngt annat.
Umgås med min älskling o bara ha det bra.. Och jag ska självklart shoppa lite oxå om jag får chansen!

Jag måste ju hoppa i sängen snart, imorn jobbar jag 7-21 o vi ska till Vimmerby
med jobbet så det kommer bli en tuff dag för mig imorn!
Men det ska bli roligt!

Jag måste ringa Eglina på salong skvallertorget när jag kommer hem oxå..
En liten bit av den franska manikyren är borta, *suck* men min nagel är
hel men jag kan ju inte gå med en nagel utan manikyr på?!?! Naeeeee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0