Vill inte juuuu!

Är jag den enda människan som vill ha kvar julgranen?
Jag älskar våran julgran, den är unik o ser inte ut som alla andras!
Våran är helt perfekt, nästan exakt så som vi ville.
Vi såg en jätte fin på stan o sa att sådär ska våranjulgran se ut.
Och den är helt underbar! Det är mysigt när den står o lyser på kvällarna!
Den kommer ju upp nästa vinter igen iaf =)

Jag måste gå och lägga mig nu, hoppas på o
somna direkt, är rätt trött efter träningen o hela dagen.
Jag ska ju upp vid nio imorn, träningspass klockan 12
och Anna o jag ska sola innan.  Niceeeee.
Jag älskar o träna, man mår så mkt bättre !
Imorn s´ka även Elin komma hit, dricka kaffe o prata skit =)
Saknar min älsklings tjej väldigt mkt, telefon kontakt räcker inte!
Men som sagt, dags o krypa ner!
Hörs imorn! Nattinatt! 

Dags för en tvspelskväll snart?!!
Det vore mysigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0