Stephanie vägrar att bli sjuk!


Mmm, jag total vägrar, fyfaan heller!
Igår träffade jag Elin på stan o jag köpte halstabletter
för en månad =) hehe nee men väldigt många.
Idag känner jag mig bättre i halsen, yesss!
När jag vaknade till inatt så åt jag även halstabletter =)
Jag vägrar bli sjuk.
Det gäller bara o ta det lugnt denna vecka..
Ingen träning =( vilket känns skit! Jag villlll!
Men jag måste va frisk till helgen helt enkelt!

Nu ska dricka mängder med kaffe så jag blir människa igen!
Sen åka o jobba!
Have a nice day!

Hahah, en bild från julafton =)
Elin o jag gjorde ett antal fula miner,
det va våran sysselsättning medans vio väntade på
julmaten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0