Mina gömda tårar....


Det va skönt o bara gråta ut idag, vad kommer fram här näst?
Nu förstår jag verkligen vad folk menar!?! Det är allvarligt, svårt att inse.
Tänk hur mkt en människa orkar o kan stå ut med, helt sjukt egentligen, men konstigt
nog så överlever man alltid, visst jag kan lova att nån dag så säger kroppen i från om det
är ngt som man inte orkar stå ut med. Det kan jag lova.
Även om man inte tror det, men såäre iaf.
Tack igen Elin för att du fanns där idag med mig. Du är bäst!
Du kommer alltid ha din plats i mitt hjärta gumman, du känner mig in o ut.
Du är endel av mitt liv, du är en del av mig. Det är svårt o förklara hur mkt
du betyder o hur mkt jag älskar dig♥ Men kärleken till dig går inte o beskriva i ord.

Ikväll smäller det =) Hoppas att det blir lyckat, känns helt overkligt fasst det va en
del av vardagen förr, vi är på G igen, party girls!

Ha en bra kväll... hörs!

Jag o min underbaraste♥
Jag vill aldrig vara utan dig, jag är otroligt glad att du
finns i mitt liv, jag är så kär så jag svävar på rosa moln!

Förstår ni hur fina människor som finns i mitt liv!?

Kommentarer
Postat av: Zäta

det är riktigt skönt att gråta ut ibland, det behövs!

2009-01-17 @ 10:00:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: johanna

hej gullet.

tänkte bara säga att jag tittar in på din blogg varje dag för att se om du skrivit nåt nytt :), fast att jag är riktit dåligt på att kommentera och svara om du har kommenterat. kramkram!

2009-01-17 @ 14:08:11
URL: http://johannagrossmann.blogspot.com
Postat av: Mamma

Hej mitt finaste hjärta! Är djupt ledsen för det du har fått utstå men en sak ska du veta att inget beror på dej ej heller inte ditt fel, du är lika söt, fin och underbar o jag älskar dej av hela mitt hjärta i evighet. GLÖM INTE DET. Puss o kram

2009-01-18 @ 06:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0