Kommer inte på nån rubrik =)

Vi hade ju då lite fest här i går.
Jätte trevligt var det..
Jag drack glögg, jag älskar verkligen den glöggen=)
Det får vi göra om nån kväll...


Bilderna är från igår!

Henrik är den finaste människan som jag har träffat..
Jag vill leva med honom resten av mitt liv.
Så bra som jag mår med honom har jag aldrig gjort förr.
Och vet ni vad det bästa av allt är? Han är MIN pojkvän ♥

Jag o min älskade ängel!


Äkta vänskap<3

Kanske lägger upp mer bilder imorn..
Pratade med Elin förrut, vi kanske ska ha en
egen dag typ i vecka, o göra en god sallad o dricka lite vin
plus lite godis =) Man måste ju mysa till det ibland..
Hoppas bara vi hinner med det i veckan, annars får det bli nästa vecka =)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Am....

Sötaste paret ever!

2009-01-05 @ 11:39:41
Postat av: Anonym

wiiieeee you and me babe

2009-01-05 @ 20:31:41
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: amanda

åå va mysigt<3

2009-01-06 @ 12:51:36
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0