Kiss me here, Touch me there

Haha, lekte med mitt bodylotion medans jag väntade på att Henrik skulle sätta på The Oc.
Min älskling fyllde år igår ska man väl säga nu när klockan är över tolv =) Men för mig är det idag
fortfarande! Har ju inte gått o lagt mig ännu..
I Love You Baby!



♦  Det finns ngt som jag inte brukar prata om, förutom med den jag lever med (Pojkvän)
Det är för privat för o skriva ut här. Men jag har aldrig tagit det på så stort allvar, inte
just mig lixom, även då det är jobbigt. Det är ca 5-6år nu!
Svårt att erkänna för sig själv men tack vare min bok så inser jag
hur fruktansvärt jobbigt det är varje dag och hur det verkligen ligger till! 
Jag kämpar varje dag, men det kryper fram varje dag. 
Boken hjälper mig !!

♦ Bok som jag läser  får mig att tänka på mig själv.
Det känns som om jag är författaren till boken i vissa lägen!
Det är jobbigt men det är väl dags o vara ärlig mot sig själv
när det gäller det, men det är en kamp..
Jag kommer inte gå in på vad boken heter lr vad den handlar om.
Men jag har MIN HENRIK , han förstår , lyssnar & finns där för mig!
Jag uppskattar det verkligen älskling!

Va tvungen o skriva av mig..
Lägger upp en bild imorn på mina underbara skor =)
Skor är kärlek.... CAN'T GET ENOUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0