Jag säger vad jag tycker.. Take it or leave it, that´s me!


Alltså... man lever bara ett liv, varför kan inte endel människor ta vara
på det man faktiskt har?....Vänner, Familj, Pojkvän/Flickvän osv...
Det är väl ändå ngt av det viktigaste?!
Det är det if för mig, min pojkvän, mina närmaste vänner
och mina föräldrar o syskon!

Men endel bara skjuter sig ifrån o lever i sin egna bubbla och tror
att allt löser sig, men det kanske är försent innan man har insett
vad dom verkligen betyder..
Jag hatar att vara osams, tex: jag försöker alltid säga att jag
älskar Henrik när vi går ifrån varandra...
Eller att jag aldrig gav den där bamsekramen till Elin när vi sa hejdå!
Tänk om ngt skulle hända personen lr det skulle hända mig ngt?!
Fatta känslan av att personen är borta o att man inte hann säga ´( jag älskar dig)
en sista gång!! Lr bara få ge en värmande kram...... Fyfannn!!

Jag tycker att dom som inte tänker så ofta på det, borde tänka lite extra
 på vad som egentligen  betyder ngt Inte bara gå o
 leva  samma jävla vardag o tro att allt jämt är som det ska.
Nån dag kanske nån/något är borta!
TA VARA PÅ DET DU HAR!

Jag har jaft en myskväll med massor mys idag!
Det blev 2 inlägg ikväll/natt =) Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0