I´m Miss Beauty



Vet ni...... HIhihih, det är Fredag..
Vad händer då?
Joo, det vill jag inte skriva här, pga av vissa anledningar!
Men fucking kul det ska bli!

Jag ska iaf ha mina nya höga skit snygga klackisar idag!
Jaaa, det ska jag!!! ;-)
Lääängtar redan, jag har hittat ett par till favoriter, men ska köpa dom
nästa månad tror jag, lr så fort jag får råd igen kanske =) Weeejjjjj!

Vet ni, jag har faan gått upp halv sex i 3 dagar, lite duktigt av mig?
Skönt det ska blli o sova imorn, börjat jobba 7 i tre dagar! Phuuu!

Elin kommer och möter mig utanför jobbet när jag slutar, sen ska vi på ärenden som
jag inte kan skriva ut här..  Jag tror inte man kan ha en bättre kompis!
Tror ni?
Neee t'änkte väl det!

Well, Vi kommer iaf va så jävla snygga idag!
Have a nice day!

JAG ÄLSKAR DIG MY SEXY GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0