Helgen....


Tack mamma för den fina kommentaren, det värmde..
- JAG ÄLSKAR DIG

I fredags var det lite fest, det blev Palace.
Ska lägga upp lite bilder.
Nu blir det inte nån utgång förens vi ska ha sexparty ;-)

Igår va jag hemma heladagen, på kvällen så
åt vi tacos o åt godis o såg OC =) Mysigt!

Idag har vi vart på stan, träffade Stefan och Linda en sväng.
Sen åkte vi till Maxi o kolla läget.
Ikväll ska jag o ELin träna, vilket ska bli grymt kul!
 
Lite bilder nu då..















Lägger upp fler en anna gång!
Nu ska jag äta lite...
Puss påer!


Kommentarer
Postat av: johanna

hehe då är vi ganska lika då :)

jo här är allt bra, trivs fortf. prima här så det är skönt.

Jäklarns vilken fin klänning du har på bilderna!!

kramkram

2009-01-18 @ 20:26:19
URL: http://johannagrossmann.blogspot.com
Postat av: amanda

SNYYG OUTFIT;)

2009-01-22 @ 15:48:33
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0