Det är inge svårt att spendera pengar!

HELLO

Idag vaknade jag vid halv elva =) Niceee vaaa?!
Vakna av att mamma ringde.
Hon hämtade mig sen åkte vi till stan och möte upp
Nathalie, vi fikade sen tog vi en runda på stan.
Mamma köpte lite kläder till mig o Nathalie =)
Alltid lika uppskattat, tack världens bästa mamma♥
Köpte även en svart tunika på gina tricot för 49kr, min
har ju plötsligt försvunnit av nån konstig anledning!!!!! Så det fick bli en sån oxå.
Mamma åkte hem o Nathalie o jag gick vidare..
Och helt plötsligt låg det ett par jeans  som det nästan stog Stephanie på.
Det fanns bara ett par i min storlek, så jaa självklart va jag tvungen o köpa dom!
Jag har extremt svårt med jeans, förstora lr för små, sen är det så jävla
jobbigt o pröva, men nu har jag iaf ett par nya =)
Det är ju ändå löning snart ;-)

Idag är en sån dag som man bara vill ligga hemma o kramas
 med den man älskar o ha en stoooor godispåse och se på en
mysig film, en mysdag helt enkelt!

Nu är jag o Nathalie hos pappa, jag börjar jobba om en stund
så nu ska jag umgås med syrran!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0