Dagen har bjudit på det mesta !!!


Idag har dagen bjudit på många jobbiga stunder o många roliga stunder..

Imorse va det fruktansvärt jobbigt, stor klump imagen,
skrattade av nervositet, ville försvinna bort från verkligheten för en
sekund men det är ju bara att inse att verkligheten inte alltid är en dans
på rosor, men som sagt efetr det jobbiga kommer det roliga =)
Tur att Elin var med mig, och att vi gick en liten promenad så jag
fick prata av mig lite.. Tack Elin, du är världens bästa vän, du är mer än en vän,
du är allt!

Köpte min efterlängtade bok idag =) äntligen !
Sen mötte jag o Elin upp Anna, vi gick till Stadium o jag köpte ett
par fina träningskor! Jag och Anna ska ju träna på måndag, då börjas det!
Jag längtar faktiskt!

Elin jag o Anna gick till Intima idag, det blir sexparty snart =) Hihih!

Jag är bäst och det är alla andra oxå ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0