Bitch?

Jaa, jag har blivit kalad bitch några ggr i mitt liv...
Av folk som inte känner mig,jag har aldrig brytt mig, för att dom som inte
känner mig vet inte hur jag är.
Jag har blivit tagen som bitch bara för jag kan se bitchig ut..
FÖR DET ÄR MAN INGEN BITCH?
Sen kanske inte Bitch har samma inebörd för alla människor..
Men som sagt jag kan nog vara en bitch i vissa lägen, o det kan
säkerligen alla människor av viiken som helst anledning..
Bara för man tycker att man är bra på ngt, har en fin utstråling,
tycker att man är snygg, söt, sexig lr helt enkelt är nöjd med sig själv,
så behöver man inte vara ego lr bitch!........

Idag har jag fakktiskt mått väldigt bra, jag gick en rask promenad imorse..
Blir oftast på mkt bättre humör då, man känner sig duktig o man känner sig
mkt snyggare o gladare! Börja promenera!!!
Hörs imorn... NAtti natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är absolut ingen bitch gumman, du är en supersuper fin människa på såå många olika sätt, jag kanske inte känner dej så himla jättemkt, men jag vet att du inte är någon bitch !

Var stolt över den du är , för det skulle jag vara om jag var du ! <3 pussss

2009-01-08 @ 15:42:17
URL: http://twisterkarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

du är verkligen ignen bitch! du är världens underbaraste steffi!:) folk som snackar så är avundsjuka fegisar!

2009-01-09 @ 10:54:50
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0