Att känna sig trygg i själen.


Det har jag alltid undrat hur det känns.
Nu vet jag hur det känns, det är samtidigt läskigt
att känna sig trygg, för när du väl känner dig trygg o allt
dansar på rosor, kommer rädslan att man faktiskt kan förlora den personen!
Det är en av mina största rädslor..
Men det är bara o försöka övervinna rädslan.
Jag vet orsaker till varför jag gör lr säger visa saker..
Det tänkte jag aldrig på förr, men den senaste tiden så har nästan
allt fått ett svar! Plågsamt ibland men även nyttigt!
När jag är mitt uppe i jobbiga stunder så blir det kaos i mitt huvud!
Humöret är inte som det ska, jag tänker o tänker om o om igen!
Men när man lever med en lugn person så blir även insidan lugn.
Så har jag aldrig känt förr, men det har väl sina förklaringar!

Sen är det ju helt sjukt att jag har fått en så fin pojkvän.
Men jag är världens lyckligaste för det, jag har aldrig känt mig så trygg och
älskad som nu, ♥Jag älskar dig


Hörs imorn när jag har sovit några timmar!
Kraaaaaaaaam!





Kommentarer
Postat av: Anonym

så du kände dig aldrig trygg och älskad av ditt ex jonni? för vad jag känner till så älskade han dig mer än du någonsin kommer bli älskad. jag väljer att vara anonym på grund av att ni känner mig.

2009-01-25 @ 17:34:26
Postat av: Stephanie

Om du nu känner mig lr att vi känner dig, så borde du inte skrivit sådär..

Svaren har du ju på inlägget!

2009-01-25 @ 21:13:54
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0