År 2009


Ibland känns det som tiden bara rinner iväg.. Läskigt!
Nu snart är det ett år sen som beslutet togs..
Och alla utgångar till Palace satt igång, fyfaaan va kul det va!
Jag flyttade och började plugga på komvux.. Helt sjukt!
Känns nästan som att det va igår.
Jag var mest med Elin dag o natt...
Vi kunde sitta uppe hela nätterna o gråta lr skratta och ibland både och!
Fasst det gör vi ju fortfarande ibland.. =)
Sommaren var nog det bästa på hela året.
Den roligaste o jobbigaste sommaren oxå.
Vissa stunder höll man ju på o bli helt sjuk i huvudet på allt!
Men tur att jag o Elin hade varandra annars hade det nog inte sett ut som det gör idag.
Vi tog våra beslut o höll oss fasst vid det, usch det va läskigt!
Vi som skulle va singlar hela året ut! Yeah right! hahah!
Jaa, men vi får väl se vad det här året har att erbjuda ;-)
You never know!

Imorn så ska jag träffa pappsen, det ska bli roligt, länge sen
vi träffades nu.
Jag hoppas att Elin o jag ska ses oxå, Jag vill det!
Ha en bra kväll, Byeee!


Jag älskar dig min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0