Äntligen Fredag!

Att ha en vän som Elin är som att äga massvis med guld.
Hon är så värdeful så jag vill låsa in henne i ett bankvalv.
Hon har en utstråling som är helt underbar.
Hon har humor som man inte kan gör annat än le åt.
Hon har en personlighet som inte många har, den är väldigt unik.
Hon uppmärksammar saker som ingen annan.
Hon får mig på glatt humör varje dag.
Hon ger mig glädje och hopp varje gång vi pratar med varandra.
Hon finns alltid där o lyssnar på allt.
Hon är den vackraste människan som jag mött.
Hon är helt fantastisk på alla sätt o viss.
Hon ser till så jag mår bra, annars gör hon nästan allt för att jag iaf ska må bra.
Hon ger mig tips o råd, och finns där i varje beslut som jag tar.
Hon älskar mig som vän precis som jag är.
Förstår ni hur bra vän Elin är.?!
Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar henne, vi är som tvillingar.
Jag blir nästan tårögd när jag skriver detta men utan Elin i min närhet
så skulle jag aldrig kommit så långt som jag har gjort, jag hade heller aldrig
orkat så mkt som jag gör!
Jag kommer alltid att finnas här för dig, alltid!
Jag har världens bästa vän, jag älskar dig Elin.

Hon fyller även år på Lördag =)
Tjejen börjar bli stor ;-)
Jag längtar tills kvällen är här.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni syskon eller, ni sitter ju iohop förfaaan=P

kul att ni har varndra som bästa kopmpisar inte alla som har tyverrr..=(Ha de gött

2009-01-30 @ 11:05:29
Postat av: Anonym

gumman ja börja gråta..shiit!!!=) tack vännen det där värmde verkligen.

Älskar dej mitt hjärta

puss o kram

2009-01-30 @ 11:33:14
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra helg själv :)

Ja, det var trevligt med lite prat där med dig o nathalie :) .kram

2009-01-30 @ 22:20:55
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0