---Jag har hittat min kärlek---


Yess det har jag..
Jag vill leva med min Hnerik föralltid.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta nån som är så underbar!
Men jaa ni ser, nu är han en del av mitt liv!
Ville bara säga det =) Happpyyy!
Happy meee

Jag längtar efter våren, slippa snö o blask, sätta på sig skinjackan o ett par snygga skor så är våren räddad, inte sant?!
Jag lääängtar!


Elin o jag var o tränade förrut iaf, jag har tränat
3 pass denna vecka, plus promenader.
Måste faktiskt beröma mig själv.
På fredag ska jag o Elin hitta på ngt skoj.
Vi kanske ska ut o äta sen gå på bio lr ngt roligt!
Då har vi ngt att se fram emot Elin =)
Vi sa först utgång, men naaaaaae!
Men ni, ska sova jobba imorn!
Hörs!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hey you!! antar att det va du som skicka komentaren! om inte elin skrivit från din data! ja det kanske vi kan göra! har ganska mkt o tänka på just nu! lr ja vad jag nu ska säga men behöver lite tid för mig sj! men snart kan vi nog ses ! kan ju kanske höras om inte annat? hare bra kram!

2009-01-19 @ 16:19:13
URL: http://ringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0