21:11 .. 20/2-09


Nu är vi hemma från Linköping, Vi var inne på
Ikea ett bra tag, jag köpte en liten mjukglass
som är så jävla gott.´, jag älskar mjukglass
helst med tuttifrutti strössel, det är helt sjukt gott =)
Sen blev det ikonohuset en stund, Henrik åkte och
jobbade och jag o Stefan åkte till stan en timma typ, vi var inne
på Monki och jag hittade ett linné  för 20kr som hade kostat 180 kr.
Helt sjukt billigt!
Hittade även ett par klackisar där för 20kr, men i storlek 41,Väldigt förstora.
Skaplig rea lr?! Hahha! Sånt är roligt! Kan inte den rean komma till norrköping!!!

Jag har precis ätit en macka med
skinka, sallad,gurka o tomat på och druckit kaffe, det va
väldigt gott vill jag lova. Min älskling är o handlar men
sen när han kommer hem så tror jag vi ska ut o gå. om han fortfarande vill.
Mysigt vaaaa....?!

Invigde även min nya tröja idag, lr nya den har legat ett tag i garderoben
sen vi var i Linköping sist =) Det va ju ett tag sen!
Ha det bra. Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: amanda

>Hej gumman, jag har oxå vart jätteupptagrn med skolan:( har typ bara prioriterat det:( ja vi kan väl höras nästa vecka!:) ta en fika lr nåt hihihi miss you<3 puss

2009-02-20 @ 21:37:03
Postat av: Kimiz

fin du är ses imorgon

2009-02-20 @ 21:52:48
URL: http://kimlekander.webblogg.se/
Postat av: Jen

Gordmorgon Godmorgon :)

2009-02-21 @ 08:38:09
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jen

nää va sugen jag blev på glass nu du :O

2009-02-22 @ 11:22:28
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Anonym

Hej på dig! Ja klart vi ska..men har jobbat ihjäl mig nu..Måste ta dte man f¨r..När passar det dig??Puss

2009-02-22 @ 16:38:04
Postat av: Anonym

hej girl länge sen ;) hade ni trevligt i lördags sen ?? hare bra kram :)

2009-02-22 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0