Tisdag.


Heeeeeej...
Vad härligt väder det va idag, massor sol!
Jag träffade Elin på Fräcka och vi bestämmde att vi ska ut på
picknick nästa vecka, med varm oboy , kaffe och goda mackor.
Myssss va?!?!?! Lite bästa vänskapsmys sådär är aldrig fel.
Bara det är fint väder sååååå...
Sen träffade jag Pernilla en sväng, jag la undan ett par skor,
vet dock inte om jag ska köpa dom, har hittat ett par jätte häftiga ballerina skor oxå.
Så heeeej beslutsångest!

Jag är fruktansvärt hungrig, vi ska äta min favvo mat idag=)
LAX!!! 
Sen ska senare ska jag och Pernilla ut o gå, såå skönt det ska
bli om hon inte hinner ändra sig =)
Meeeenee vi hörs... Pusssss!

Jag är stolt över dig älskling.
Jag har världens mysigaste pojkvän.
Inte ens ord kan förklara hur mkt jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0