Nothing Gonna Change My Love For You


♥Jag Älskar Dig Henrik♥


Jag har inte skrivit på nån dag, jag har lite fullt upp med annat..
Idag har jag vart på stan med Mamma o Nathalie, träffade
ELin en sväng oxå=)
Nathalie o Jag fick klänningar till ett speciellt tillfälle..
Vi fikade o Jag hittade självklart 2 par skor som jag vill ha..
Klackisar såklart oxå... hmm, men jag köpte inte nån utav dom..
Men hahah jag ska  =) !

Jag vill bara säga att alla som ringer skickar sms o dom som finns vid min
sida just nu, är värda allt gott, jag älskar er!
Jag kan inte beskriva hur mkt jag uppskattar det.




Well, hörs imorn kanske!

Du är den vackraste människan på alla sätt.
Jag är så glad att du älskar just mig.
Jag vill inte leva utan dig, aldrig nånsin!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta..




Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla söta! <3 love you

2009-02-03 @ 21:39:24
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0